maak via jouw podcast verbinding met je publiek

Delen:

Maak via jouw podcast verbinding met je publiek

Wij kunnen zo meer dan honderd redenen bedenken waarom het slim is om te starten met podcasten. We lichten regelmatig een goede reden uit. Deze keer gaat het over de verbinding die je maakt met je publiek via jouw podcast. In dit artikel vertellen we je waar je de klemtoon moet leggen om dat te bereiken.

Er is geen enkele andere vorm van media waarmee je zo’n échte en diepe band opbouwt met je publiek als via podcasts. Dat komt niet alleen doordat mensen jouw stem horen. Het heeft ook te maken met de inhoud van je podcast. Luisteraars voelen zich verbonden met de onderwerpen die worden besproken en de kennis die je deelt.

Met de inhoud van je podcast maak je de verbinding

Een goede inhoudelijke voorbereiding van je podcast is dus van cruciaal belang. Want juist met die inhoud maak je de verbinding. Daarmee inspireer je jouw publiek en bouw je een stevige band op. Zo’n inhoudelijke voorbereiding gaat verder dan alleen een onderwerp bedenken voor je aflevering.

Wij helpen je daarbij. We zetten 30+ jaar aan journalistieke en radio-ervaring en bijna 10 jaar aan podcastervaring in om jou te helpen met het maken van een podcast waarmee jij die verbinding maakt met je publiek. Zo ontstaat een trouwe groep luisteraars die je interessante leads en loyale klanten oplevert.

Wil je leren hoe je dat aanpakt? Reserveer dan jouw plek bij de online training ‘Podcast starten in zeven stappen’ op donderdag 18 april.

Meld je aan en ontvang ons whitepaper 'Impact maken met een zakelijke podcast'

Je ontvangt regelmatig podcast tips in jouw mailbox. Wij gaan zorgvuldig om met jouw gegevens. Je kunt je altijd weer afmelden. Lees ons Privacy Statement.

Meer
Inspiratie