De kracht van audio en geluid is de onbetwiste gemene deler bij Klemtoon Media. Het staat zelfs aan de basis van een jarenlange liefdesrelatie. Toen Paul en Kitty elkaar, meer dan 30 jaar geleden, ontmoetten in een radiostudio was er meteen een klik. De intensieve samenwerking die volgde op het radiostation waar zij destijds beide werkzaam waren, ontpopte zich tot de basis van een liefdevol gezin.
Je zou kunnen zeggen dat de kracht van audio deze twee gelijkgestemden bij elkaar heeft gebracht en naar elkaar toe heeft gezogen. Dit is namelijk exact wat audio doet volgens Klemtoon Media. Het vraagt je aandacht, het grijpt je en het stelt je in staat om emoties te koppelen aan een specifiek audio fragment. Zo wordt er bijvoorbeeld een lach op je gezicht getoverd wanneer je dat ene liedje hoort die je altijd luidkeels meezong toen je met je ouders in de auto richting Spanje zat. Of moet je de tranen bevechten wanneer je een lied hoort waarmee je afscheid hebt genomen van een beliefd persoon.
Audio is emotie. Er is volgens Klemtoon Media dan ook geen betere marketingtool om het verhaal van jouw organisatie te vertellen. Via podcasts geef je de ontvanger de mogelijkheid om jou als persoon achter de organisatie beter te leren kennen. Je krijgt de mogelijkheid om direct tussen de oren van jouw doelgroep te komen en om daar de binding aan te gaan met de persoon die aan het luisteren is. Een directere en puurdere vorm van marketing bestaat niet. Klemtoon Media heeft de missie om merken bewust te maken van het feit dat podcasts onmisbaar zijn in een marketingmix die alle zintuigen prikkelt.
De persoonlijke en unieke wijze waarop audio je in staat stelt jouw verhaal en boodschap te delen is bewonderenswaardig. Het biedt je de mogelijkheid om jouw organisatie in de meest pure vorm te laten ervaren. Podcasts zijn eerlijk en betrouwbaar en heel persoonlijk. Juist door jouw eigen stem en intonatie. Het brengt de lading die jij voelt voor een bepaald onderwerp één op één over op de luisteraar.
Paul en Kitty van Klemtoon Media doen al meer dan 30 jaar wat zij het leukste vinden; audio inzetten om een persoonlijke en directe manier van marketing toe te voegen aan de marketingmix van organisaties en merken. Van nature zijn Kitty en Paul mensen die graag willen helpen, ze steken de handen uit de mouwen en gaan tot in perfectie op zoek naar de ideale marketingmix voor jouw organisatie. Dankzij hun liefde voor en specialisatie in podcast en audio bieden zij jouw merk de mogelijkheid om emoties op te roepen en binding met jouw verhaal te creëren.